Philips SHP2600/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHP2600/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

bert2004 06-02-2016
Geschreven voor: Philips SHP2600/00 zwart

Voor zijn prijs een goede hoofdtelefoon.
Gezien de prijs kan je ook niet teveel eisen stellen aan draagcomfort en geluid.
Hij is ontzettend licht en draag daartoe bij dat hij prettig zit, denk ook weer niet uren lang. Het geluid kan ik nog preciezer in zijn, omdat ik weet hoe geluid moet klinken. Ik heb helaas niet de goedkopere SHP2000 kunnen uitproberen om een vergelijking te maken. Men claimt een nog meer bass, dit is nu juist het punt waar hij niet in uitblinkt. Over de gehele line is het een geluid waar je niet gauw moe van wordt en dan doel ik op dat niets te is. Zang klinkt goed en gedetailleerd, midden gebied is ook goed aanwezig, hogetonen kon iets meer, de bassen het meest. Al met al voor zijn geld een goede hoofdtelefoon.